Mer kärlek. #HataHat

Det här är ett sponsrat inlägg i samarbete med Telia.

"Man kommer med en kram och går härifrån med en kram"

I slutet på april tog Telia bort kostnaderna för sociala medier och i samband med det såg Telia även till att ta ställning till schyssta nätvanor och motverka mobbning. Kampanjen har fått grymt bra respons och många har velat vara med och sprida budskapet #hatahat.

I juni delade Telia ut 25 000 tröjor med kampanjbuskapet #hatahat, från söder till norr och till olika föreningar, skolor och grupper. I filmen nedan får ni träffa sex av dessa fantastiska grupper - klicka på Play för att se och höra mer från dem!


Får du inte nog och vill ha mer kärlek? Bli inte ledsen, det finns mer att se av denna fantastiska kampanj, klicka dig vidare till YouTube-sidan och fortsätta titta.

Det här är ett sponsrat inlägg med fakta och egna ord. Jag tycker att det här är en helt fantastisk kampanj av Telia och är så glad att den har fått så bra spridning. Mobbning är något av det värsta som finns och ingen ska behöva utstå det, vare sig man är ung eller gammal, svart eller vit, smal eller tjock, frisk eller sjuk.. Udda unik, ingen annan lik. Det är det fina med oss människor. Vi är helt olika och det är så det ska vara! Du, du och du är fantastiska människor precis som resten av jordens befolkning och som Astrid Lindgren alltid sa: "Bara man ger barn tillräckligt mycket kärlek så kommer folkvettet av sig själv och kommer det inte direkt så ger man mer kärlek."



Mindre hat.

Mer kärlek.
#hatahat


Det här är ett sponsrat inlägg i samarbete med Telia.

Gillar

Kommentarer